Subject: Teabenõude edastamine_19.09.2024
From: "INFO" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Sep 2024 20:15:41 +0300

Tere,

Johtuvalt Majandus- ja taristuminstri 26.03.2015 määruse nr 25 § lg (4) - 
Kui julgestusmeetmeid kohaldav isik on koolituse lõpus soori tanud teooria- 
ja praktilise osa testi vähemalt 90% ulatuses, esitab koolitaja hiljemalt 30 
päeva jooksul pärast testi sooritamist Lennuametile teooria- ja praktilise 
osa testi tulemused (eksamiprotokolli) kahes eksemplaris. Testi tulemused 
tuleb Lennuametile esitada enne esmakordse või korduva julgestusmeetmeid 
kohaldava isiku tunnustuse taotlemist.

Kui koolituskava alusel läbiviidud teoreetilise testid koosnevad mitmest 
testist, mille läbimise tähtaeg võib erineda nt koolitatava haigestumise 
tõttu, siis millisest läbimise kuupäevast arvestab määruses viidatud amet 
ülaltoodud sätte 30 päevast tähtaega?

Lugupidamisega

Martin Kiuru
AVSEC Solutions OÜ
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.